Schodzenie się dzieci zabawy dowolne
600-800 zabawy dowolne, samodzielnie podejmowane przez dzieci;
-planowanie przebiegu dnia /wspólnie: dzieci, nauczycielka, rodzice;
-realizacja programu indywidualnego z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych;
-przygotowanie materiałów i pomocy z udziałem dzieci do zaplanowanych zabaw i zajęć w ciągu całego dnia;
800 -1300 Zintegrowana działalnośc edukacyjna w oparciu o podstawę programową, oraz program autorski przedszkola, imprezy okolicznościowe
800-830 zabawy ruchowe, przygotowanie do śniadania;
830-900 śniadanie;
900-1115 realizacja ofert dzieci i nauczycieli we wszystkich obszarach edukacyjnych w sali lub w terenie;
-wycieczki, spacery;
-zajęcia dodatkowe : rytmika, język angielski, religia
-zabawy w ogrodzie przedszkolnym;
1115-1130 przygotowanie do obiadu;
1130-1200 obiad;
1200-1345 relaksacja, zabawy na świeżym powietrzu, kontynuacja zajęć z pierwszej części dnia, zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach,
1345-1400 przygotowanie do podwieczorku;
1400-1415 podwieczorek;
Rozchodzenie się dzieci
1415-1700 zabawy dowolne wg pomysłu dzieci
-zajęcia i gry zorganizowane, indywidualne, ora zespołowe inspirowane przez nauczycielkę;
-kontynuacja ofert edukacyjnych podjętych po śniadaniu;
-zabawy w kącikach zainteresowań, praca indywidualna z dziećmi;
-podsumowanie działań podjętych w ciągu dnia, przez dzieci i nauczycieli;
-informacja o działalności dzieci od nauczyciela, planowanie kolejnego dnia.